Telefonos ügyféldumák a biztosítónál :D

Ügyfél: Ha nem használom az autót, akkor is kell fizetni a kötelező biztosítást?
Operátor: Igen, addig amíg ki nem vonják a forgalomból, vagy el nem adja az autót.
Üf.: Aha….. Nem érdekli véletlenül egy 23 éves Skoda?

 

Operátor: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
Ügyfél: Jaj várjon egy kicsit, fel kell dugnom a telefont!

 

Üf.: HRF a rendszámom, mint Hülye-Rendőr-Főnök.

 

Üf: 60 éves vén f**z vagyok és megváltozott a születésem dátuma…

 

Üf: Mondom a kötvényszámot, itt van a kezemben, csak elmegyek érte…

 

Operátor: Milyen típusú biztosítása van?
Ügyfél: Boros Ernő típusú….

 

Üf: 82 éves vagyok. Múlt héten volt egy ütközetem…

 

Üf: Jó napot kívánok, volna egy óriási problémám: tegnap vettünk egy új Renault-t… Bár mondjuk ez nem is olyan nagy probléma…

 

Operátor: Mi a rendszáma?
Ügyfél: Tudom azt is mondani, és a kötvényszámot is!
O: Köszönöm, mi a rendszáma?
Ü: Mondom a kötvényszámot….

 

Ügyfél: A rendszámom: DLP
Operátor: Sajnos nem találom… betűzné?
Ü: Déelpé! nem igaz, hogy nem érti!!!!
O: Pedig nem találom. Kérem, betűzze nevekkel!
Ü: Dénes, Lóbelt….

 

Operátor: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
Ügyfél (félve): ööö.. Bocsánat, ugye maga nem egy gép?

 

Operátor: Üdvözlöm, XY vagyok, miben segíthetek?
Ügyfél: Jó napot, én Szabó Istvánné vagyok. (szünet)
O.: (vár) Igen?
Üf: (meglepett hangon) Igen?

 

Ügyfél: Mondják már meg mitől lett a biztosításom havi 1200 forint??!!!
Operátor: (megnézi a gépben) Uram ez nem a havi, hanem az éves díj!
Ü: Jaj, ne haragudjon, bocsánat. Exhumálom magam.

 

Ügyfél: Jó napot kívánok, van egy autó az apám nevén. Én az apámnak vagyok
a fia…

 

Ügyfél: Én a Szabó Jánosné férje vagyok…

 

Operátor: Tudna mondani nekem szerződésszámot?
Ügyfél: Persze. Várjon egy kicsit, előveszem az izémet.

 

Operátor: Kérném szépen az autó rendszámát.
Ügyfél: jé-tyé hétszázhúsz, tehát János, Tibor, … ööö…. Ybil (?)

 

Üf: Az autó rendszáma: B, mint Béla, X, mint Xanax….

 

Üf.: … H, mint Helemér.

 

Üf: …. K, mint Károly, D, mint Dénes, X, mint s**x.

 

Üf. (köszönés nélkül, üvöltve): Halló! Há’ én má’ eladtam az autót!!!
Operátor: … Milyen autót?
Üf.: Há’ a Margitét!!!

 

Üf.: Halló. Már próbáltam hívni magukat, de a szóbeszéd után nem jött semmi… (a gépi menüre gondolt)

 

Ügyfél: …. Ezen a papíron nem lehet elmenni!

 

Üf: XY vagyok, van egy kis gondom.
Operátor: Jó, megnézem. Mi a kötvényszáma?
Üf: …ÖÖÖ, várjon egy kicsit …. (nem találja)……
O: Jó, akkor mondjon inkább rendszámot!
Üf.: Rendben, azt is mondom…

 

Üf: Kaptam Önöktől egy levelet. Kérem magyarázza el, hogy mit jelent!
Operátor: Rendben. Mi szerepel a levélben?
Üf: Hát azt honnan tudjam? Most dobtam be a kályhába!

 

Operátor: (kérdez valamit az üf.-től, a háttérben egy kislány hangosan kiabál)
Üf: Várjon egy kicsit! (kislánynak mondja) Évikém, most nem érek rá! Menjél ki a hűtőbe, légyszives!

 

Üf: Volna egy kis problémám.
Operátor: Mi történt?
Üf: Tegnap a parkolóban álltam és megnyomott hátulról egy kínai.

 

Üf: Várjon egy kicsit, mondom a kötvényszámomat, csak meg kell keresnem….
(matat, majd beleszól) Halló. El tetszett menni?

 

Op.: Van Önnek mezőgadasági őstermelői igazolványa?
Üf: Ááá, nem. Én csak galambokat tartok… meg a feleségemet.

 

Üf: XY vagyok “érdeklődni szeretnék, hogy kaptam önöktől 2 papírt, és ami azt se tudom, hogy micsoda, vagy hogy, vagy mi, vagy mi van, és hogy ezek micsodák és hogy mi van, hogy hogy van, vagy mi van”.

 

Op: … és a kárt okozó melyik biztosítónál van?
Üf: Ó, hát azt nem tudtam meg, mert olyan ideges lettem, hogy majdnem megöltem!

 

Üf: Le akartam mondani egy szerződést, ezért bementem az Önök egyik fiókjába, de nem törölték ki…

 

Op.: …és Ön közalkalmazott?
Üf: Nem, van munkahelyem…

 

Op: Éves szinten 1408 Ft-tal nőtt a díja, ez 1,8 %-os díjnövekedést jelent.
Üf: Értem… Akkor maguknak LÓ… A SEGGÉBE! (lecsapta)

 

Üf: Önöknél van a kötelező feleség biztosításom… (felelősségbiztosításra gondolhatott)

 

Üf: Én most 8-as bónuszban vagyok?
Op: (megnézi) Igen.
Üf: És a 8 után a 9 jön?

 

Op: Mikor született?
Üf: ’72-ben. A 6.20-sal jöttem (1972.06.20)

 

Üf: Utasbiztosításnál, ahány ÉLŐ személy megy, arra kell fizetni?

 

Operátor: …. Értem. És Ön Nagy Ágnesné?

 

Operátor: Milyen papírt tetszik nézni?
Üf: Hát amit Önök küldtek, az idegszállást , vagy mit (indexálás)…

 

Üf: De hát nekem a fiókban azt mondták, hogy ….. !!
Op: Sajnos akkor rossz információt kapott a fiókban.
Üf: És akkor most menjek vissza, és nekik verjem ki?!

 

Op: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
Üf: Nahát, megint egy emberrel beszélek. Az előbb is így volt, csak akkor egy nő vette fel.
(és leteszi)…

 

Üf: Nem értem, hogy miért küldözgetik a csekkeket, amikor az autó már rég ki lett vonva idegesen a forgalomból!

 

Üf: Volt egy kismotorom, de már nincs meg. Mit tegyek?
Op.: Küldje be kérem az adásvételi szerződést!
Üf: Ja, de nem eladtam, hanem elcseréltem két malacra.

 

Üf: Szeretnék a kötelező biztosítással kapcsolatban egy traktorral beszélni.

 

Üf: Szeretném, ha a segítségemre lenne. Ellopták a táskámat és benne volt mindkét autóm.

 

Üf: Jó napot kívánok, van egy utánfutónk apukám néven…

 

Üf: Halló! Én Balogh Józsefné, meg a férje vagyok…

 

Op.: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
Üf.: Jó napot kívánok, én meg egy ember vagyok. Azt szeretném mondani, hogy …

 

Op.: És négykerék-meghajtású az autó?
Üf.: ….. háááát, mind a négy kereke forog.
Op.: (elneveti magát)
Üf.: … és ha még azt is hozzáteszem, hogy szőke vagyok…

 

Op.: És a baleset okozója elismerte a felelősségét?
Üf.: Ó, hát persze, egyből. Azt mondta, örül, hogy nem verem meg…

 

Üf.: Gépjármű kárunk volt, és kint volt nálunk a helybeli színlelő…

 

Üf.: Én XY kollégájukkal szeretnék beszélni.
Op.: És melyik fiókban dolgozik a kolléga?
Üf.: Az egyikben.

 

Üf: …és akkor most tulajdonképpen december 31-én ér véget az év? Mármint, hogy Önöknél is?

 

Üf: A kocsim biztosításával kapcsolatban kérdeznék, mit mondjak? Mindent
tudok mondani!
Op: Akkor kérem a szerződésszámot.
Üf: Úúú, az hol is van, hogy van?
Op: Mindegy, akkor az autó rendszámát kérem.
Üf: A rendszám? Mi is a rendszám? Várjon, hol van az itt?

 

Üf: Másfél hónappal ezelőtt kórházba kerültem, ahol több hónapig kezeltek…

 

Üf: Jó napot kívánok, lenne egy kis problémám… Mondjak egy szerződésszámot, hogy közelebb kerüljünk egymáshoz?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.